23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Matas vil digitalisere sig til vækst

Matas kunne onsdag præsentere et solidt regnskab.


















Derfor er Matas-direktør Terje List ifølge Folkebladet Lemvig fortrøstningsfuld, når han skal fortælle om forventningerne til 2015. Det centrale for fortsat vækst i Matas er, at kæden formår at sikre et optimalt sammenspil mellem de fysiske butikker og det digitale, siger direktøren. - Det er dem, der formår at integrere det digitale element i købsoplevelsen, som vil få de bedste resultater fremadrettet, siger han. Matas' overskud i tredje kvartal endte på 196 millioner kroner. Årsresultatet forventes at ligge i underkanten af 3,5 milliarder kroner.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.11